27.10.15

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, Μάθημα 27/10/2015

Στο σημερινό μάθημα Ζωγραφικής

Στο πρώτο τμήμα (Α', Β', Γ' Δημοτικού) 
Μάθαμε να ζωγραφίζουμε βουνά, λιβάδι και ποτάμι 
τα παιδιά σήμερα ήταν μόνο της Α' Δημοτικού 
και τα πήγαν πάρα πολύ καλά 

Το παράδειγμα μου στον πίνακα...


Οι ζωγραφιές των παιδιών 








Η ζωγραφιά μου 
όπου μετά απο κλήρωση πήγε στην Μιχαέλα 



Στο δεύτερο τμήμα (Δ', Ε', ΣΤ' Δημοτικού) 
Να σχεδιάσουν με χάρακα τα σχήματα
και σκίαση

Το παράδειγμα στον πίνακα 


και επειδή η σκίαση δεν ήταν εύκολη στον πίνακα
έγινε στο χαρτί 


Οι ζωγραφιές των παιδιών 













Πολλά φιλιά, τα λέμε στο επόμενο μάθημα !!! 

2 σχόλια:

  1. Είναι πολύ συγκινητικό να βλέπεις τόσο μικρά πλασματάκια να προσπαθούν για το καλύτερο! είμαι και εγώ εκπαιδευτικός και λατρεύω τέτοιες στιγμές! μόλις ανακάλυψα το blog σου!

    marylooo
    από: http://marylooo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μερη.... οτι και να φτιαξουν .... το μαρεσει.. ειναι πολυ συγκινιτικό να βλεπεις τα παιδια να δημιουργουν.. γιατι το κανουν με πολυ αγαπη και λαχταρα!!!! σ ευχαριστωω και εγω θα κανω μια βολτα στο blog σου !!!!

      Διαγραφή