27.10.15

Review Post #3 APIVITA & Youth Lab-Beauty Tool & Beatific - Daily Care kit απο cherrybox

Γεια σας φίλοι μου...
Σήμερα θα σας δείξω το τελευταίο Review Post 
απο το cherrybox 


&





Ξεκινάω απο την Μάσκα Επανόρθωσης και Ενυδάτωσης Μαλλιών 
με Ηλίανθο και Μέλι απο την APIVITA 

Που όπως βλέπετε απο την φώτο ...


την έχω χρησιμοποιήσει 4 φορές και κάνει
τα μαλλιά λεία και απαλά

  μετά το λούσιμο έβαζα αμέσως την κρέμα της APIVITA
χωρίς να χρησιμοποιώ conditioner
και ενώ τα μαλλιά μου έχουν αντάβιες
και δεν ξεμπλέκονται εύκολα
δεν είχα κανένα πρόβλημα 


και το επόμενο είναι το βουρτσάκι προσώπου για εύκολο
και άνετο καθαρισμό...
και αυτό το χρησιμοποιώ πρωί - βράδυ


Πιστεύω επειδή τα χέρια μας έχουν πολλά μικρόβια
όταν έκανα καθαρισμό δεν ένιωθα τόσο
καθαρή στο πρόσωπο όσο τώρα..

μπορεί να είναι και ιδέα μου
αλλά έχω δει μεγάλη διαφορά



Η διαδικασία που κάνω ?
  διάβασα έξω από το κουτί 
που έχει μέσα το βουρτσάκι ..

Βρέχετε το βουρτσάκι και απλώνετε
πάνω του το προϊόν. Με κυκλικές κινήσεις εφαρμόζετε  σε όλο το πρόσωπο και το λαιμό, τρίβοντας ελαφρά για 1-2 λεπτά. Αφαιρείτε με άφθονο νερό. 


Δράση
Καθαρίζει σε βάθος, απομακρύνοντας  σμήγμα, ρύπους και νεκρά κύτταρα, ενώ ενισχύει τη δράση των προϊόντων, επαναφέροντας την απαλότητα και λάμψη της επιδερμίδας. 


Πάμε να δούμε και τα καλλυντικά Beatific 

η περιγραφή είναι απο τα αριστερά προς τα δεξιά



*Illumilift face cream: Η best seller κρέμα προσώπου
                                        που μιμείται τα αποτελέσματα
                                             της ένεσης Βοτουλινικής τοξίνης
                                                            χαρίζοντας φωτεινότητα και νεανικότητα.

(από την συσκευασία αυτή με τα τρία καλλυντικά είναι το μοναδικό που έχω χρησιμοποιήσει
 και είναι πολύ αποτελεσματικό στα μικρά σπυράκια στο πρόσωπο με δυο μέρες πρωί - βράδυ που το χρησιμοποίησα εξαφανίστηκαν.)



*Instant beauty booster face mask:  Μάσκα άμεσης τόνωσης και λείανσης ρυτίδων
                                              που χαρίζει αμέσως ξεκούραστη όψη.

*Extreme anti-aging eye cream:  Κρέμα ματιών που καταπολεμά
                                                   τους μαύρους κύκλους και τα πρηξίματα.

τις άλλες δυο κρέμες
που είναι για τις ρυτίδες και
 τους μαύρους κύκλους για τα μάτια
τις έχω για την μητέρα μου... χεχε..



το μέγεθος είναι σε travel sizee



Αυτο ήταν... το κουτί του cherrybox
αν θέλετε να δείτε και τα άλλα δύο
 Review Post #1 & Review Post#2 

Πολλά φιλάκια!!


find me 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου