31.1.16

Tag: 2015 Was ....

Αγαπημένοι μου φίλοι ... Σήμερα έχουμε Tag: 2015
 μου το ζήτησε η Stroumfita 
από το blog της http://stroumfitasmurf.blogspot.gr/ 


Έτσι λοιπον θα απαντήσω σε μερικές ερωτήσεις 
για την χρονιά που έφυγε.... 




1. Τί έκανες το 2015 που δεν είχες ξανακάνει ποτέ; 

Άνοιξα κανάλι στο youtube ... "once upon a cake"για να δείχνω 
τις συνταγές της μητέρας μου και πράγματα που κατασκευάζω μόνη μου...
και κάνουν εύκολη την καθημερινότητα!!!






2. Κράτησες τους στόχους που είχες βάλει πέρυσι ; Θα βάλεις καινούριους φέτος; 

Δεν είχα βάλει στόχους πέρσι...
 όμως επειδή το 2015 με άφησε πίσω σε πολλά πράγματα...
και αυτό δεν μ' άρεσε...
γιατί ένιωθα ότι ήταν μια χρονιά που δεν έκανα κάτι ουσιαστικόο...
Ναιιιιι, φέτος έβαλα.... και θα τους πετύχω.






3. Ποιες χώρες επισκέφθηκες το 2015;

Δεν ταξίδεψα στο εξωτερικό... αν και θα το θέλα πολυυυ!!!
Μόνο Ελλάδα έκανα ταξίδια.....
και πέρασα πολύ ωραία.....







4. Τι θα ήθελες να κάνεις το 2016 που υστερούσε το 2015;

Να ερωτευτωωωωωωω......
και να διαβάσω περισσότερα λογοτεχνικά βιβλία....






5. Ποιές ημερομηνίες θα σου μείνουν αξέχαστες για το 2015 και γιατί; 

Αξέχαστες;;;; ως ωραίες ή άσχημες;;;;
Αξέχαστος θα μου μείνει ο Μαϊος του 2015... Όλος ο μήνας...







6. Ποιά ήταν η μεγαλύτερη κατάκτηση σου το 2015 ; 

Δεν έχω κατακτήσει κάτι ..... ακόμα...






7. Ποια ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία για το 2015;

Δεν είχα αποτυχίες...
το μόνο λάθος μου είναι, οτι πολλές φορές εγκαταλείπω
αυτό που κάνω ..

ενώ έπρεπε......
να είχα προσπαθήσει λίγο ακόμα.. για να πετύχω αυτό που θέλω...







8. Τι αγόρασες και το χάρηκες πιο πολύ;

Μια γκρι ζακέτα και την παλέτα τις "maybelline, the nudes"...
Ακόμα τα χαίρομαι δηλάδη.... χαχαχα....




9. Πού πήγαν τα περισσότερα χρήματα σου;

Σε ρούχα για αθλητική ένδυση....






10. Τι σε ενθουσίασε περισσότερο;

Με ενθουσιάζουν πολλά... απλά...
 καθημερινά πράγματα....

Αλλά στο 2015 με ενθουσίαζαν... οι φωτογραφίες που έβγαζα...
 όπως το χωριό μου...






11. Ποιο τραγούδι θα σου θυμίζει το 2015;



Αυτο το τραγούδι μου θυμίζει το 2015...
το είχα σε CD  ... και ως ήχο κλήσης στο κινητό μου....




12. Σε σύγκριση με το 2015 το 2016  τέτοιο καιρό είσαι: α) πιο χαρούμενη ή πιο λυπημένη; β) πιο αδύνατη ή πιο παχιά ; γ) πιο πλούσια ή πιο φτωχιά ; 

α) Σίγουρα πολυ πολυ πιο χαρούμενη απο ότι πέρσι τέτοιο καιρό...
 δεν έχω τόσους πολλούς παλαβούς ανθρώπους .

β) πιο αδύνατη και πιο γυμνασμένη θα έλεγα απο ότι πέρσι.

γ) πιο πλούσια νιώθω στο μυαλό μου.... τώρα οικονομικά στην ίδια κατάσταση
που βρίσκονται οι περισσότεροι Έλληνες..
αν έχεις υγεία όλα τα άλλα βρίσκονται.






13. Τι θα ήθελες να κάνεις περισσότερο και τι λιγότερο;

Θα ήθελα να διαβάζω πιο πολύ....
και να είχα λιγότερες υποχρεώσεις και δουλειές να κάνω..
Αλλά μερικά πράγματα δεν γίνετε να τα αποφύγεις...





14. Ποια ήταν η αγαπημένη σου ταινία για το 2015;

... έβλεπα συνέχεια όλα τα Twilight....
Τα Σαββατοκύριακα του '15 ξεκίναγα το 1,2,3,4....

σχεδόν.... είχα μάθει και τους διαλόγους....






15. Τι έκανε το 2015 ξεχωριστό ;

Η Οικογένεια και Οι πραγματικοί φίλοι.... που είναι δίπλα σου σε όλα..
και στα καλά και στα άσχημα....
και σε βοηθάνε να προχωράς.....





16. Ποιο ήταν το fashion concept σου για το 2015;

Όσο πιο απλή.. τόσο ποιο ωραία....







17. Τι σε κράτησε στα λογικά σου;

Πολύ καλή ερώτηση για το 2015... γιατί ποτέ στην ζωή μου δεν είχα αισθανθεί
οτι χάνω τα λογικά μου...

Αυτό που με κράτησε είναι ... οτι πάντα προσπαθώ να βάζω τις σκέψεις μου
στην σειρά
και αναλόγως την περίσταση
 να ζυγίζωτα θετικά και τα αρνητικά που βλέπω σε μια κατάσταση....
Γιατί δεν αξίζει να τα βάζεις με ανθρώπους χωρίς μυαλό...
εσύ χάνεις γιατί ασχολείσαι με βλάκες και ψεύτες...
Όποτε δεν βγάζεις άκρη ποτέ...
Άρα δεν ασχολείσαι....



18. Ποιο πολιτικό γεγονός σε αναστάτωσε ;
Δεν μ' αρέσει να εκφράζω τις πολιτικές μου απόψεις μέσα απο το blog μου...
Γιατί το blog μου ... δεν είναι για "πολιτική ενημέρωση" είναι για δημιουργίες και για χαρούμενα πράγματα
και να ανταλλάσσουμε απόψεις με άλλους blogger
του ίδιου στιλ..






19. Ποιος σου έλειψε ;

Μου λείπει πολύ η φίλη μου η Ελένη που βρίσκετε στο Λονδίνο...
μου λείπουν οι στιγμές που περνάγαμε μαζί...
οι εκδρομές....
τα ταξίδια...
 και οι καφέδες..






20. Πες μας ένα μάθημα ζωής για το 2015;

Μπορεί να περάσουν και 2 και 5 χρόνια...
Έμαθα πως ... η αλήθεια πάντα βγαίνει στο φως...
και υπάρχει δικαίωση...







21. Ποιοι στoίχοι τραγουδιού θα σου θυμίζουν το 2015;


Pourquoi tu run run run, never stop?
Trop déterminé, tu vises le jackpot
Prêt à sacrifier tout pour ton job
Mais tu finiras lonely, you're only so lonely
Cause you run run run run, never stop
Trop déterminé, tu vises le jackpot
Prêt à sacrifier tout pour ton job
Mais tu finiras lonely, you're lonely, so lonely









Αυτο ήταν το 2015....... Πως σας φάνηκαν οι απαντήσεις μου??

και τώρα θέλω να μου απαντήσετε Εσείς bloggers μου:

http://kwnstantinan.blogspot.gr/

http://kianotipies.blogspot.gr/

http://www.studyaboutfashion.com/

http://beautywithmarina332.blogspot.gr/

http://www.jajalamajala.gr/

http://fauxbilicious.blogspot.gr/

http://beautyholics2013.blogspot.gr/

http://maria-elena-jewellery.blogspot.gr/

http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/

http://nasiasblog2012.blogspot.gr/

http://happygirlycrafty.blogspot.gr/

http://www.anastasiasbeautysecrets.eu/

http://urbanmademoiselle.blogspot.gr/

http://efzin-creations.blogspot.gr/

http://fairiesofbeauty.blogspot.gr/

http://mylittlecosyworld.blogspot.gr/





30 σχόλια:

  1. τι ειναι αυτά που διαβαζω;;;;; Τόσο ωραιο κοριτσι και δεν εχεις ερωτευτεί;; Πού ειναι ο Μπλου να σε επιπλήξει! Το καναλι το είχα πετυχει κάπου ,νομιζω ειχα γραφτει,θα ξαναπάω να δω..και ευτυχως που μας εδειξες την παλετα ,θα την παρω κι εγω!
    Φιλάκια κι αν το θυμηθω θα παιξω ,ναι; Γιατι ένα αλτσχάιμερ με γυροφερνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναιι δεν εχω ερωτευτειιιι.... πιστευωω φετος να ναι η χρονια μου!!!! χαχαχα.... οκ θα περιμενω post σου παντως.... εισαι φοβερηηηηη!!!! :D

      Διαγραφή
  2. Καταρχήν να σε ευχαριστήσω που με σκέφτηκες και με έβαλες στη λίστα σου!!! <3 <3 <3 Όσο για τις απαντήσεις σου, δεν ξέρω ποια να πρωτοσχολιάσω. Γενικά όμως πιστεύω ότι απάντησες πολύ σωστά και ουδέτερα σε κάποιες, όπως της πολιτικής, κι άκρως ειλικρινέστατα σε ότι αφορά αισθήματα κλπ. Περιττό να πω ότι οι φωτγοραφίες που επιλέγεις είναι θεικές!! Φιλιά πολλά κορίτσι μου γλυκό!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γινόταν να λείπεις απο την λίστα μουυυυ, ξέρειςς πόσο μ' αρέσει τo blog σου!!!!!!! :D :D πάντα απαντάω ειλικρινά και το ίδιο θέλω απο τους άνθρωπους γύρο μου... Σ΄ευχαριστώ ... έψαχνα φωτογραφίες που να έχουν σχέση... με τις απαντήσεις μου !!!!!

      Διαγραφή
  3. Ένα μυαλό που σκέφτεται πολλά ταυτόχρονα τι να σου κάνει;;;; Ξέχασα το πιο βασικό! Να σου ευχηθώ τα καλύτερα για το 2016, να σου προσφέρει μόνο τα θετικότερα του, ότι πραγματικά ποθείς, κι όλα σου τα όνειρα να πραγματοποιηθούν! Μόνο χαμόγελα κορίτσι μου!! Φιλιά πολλά!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυυ πολυυ.. για τις ευχές... Μόνο χαμογέλα και υγεια για όλους κορίτσι μου!!! φιλάκια πολλα!!!! αααα περιμένω και το δικό σου tag.... τωρααα!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο tag! Πάω να το κάνω κι εγώ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περιμένω τις απαντήσεις.... κορίτσι μουυ!!! πολλά φιλάκιαα!!!!

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος31/1/16, 9:20 μ.μ.

    Εύχομαι όλα όσα ποθείς κι ονειρεύεσαι για το 2016 να... τα πάθεις! Να σου πω και κάτι για το μάθημα ζωής που πήρες; Τι καλά που το έμαθες τόσο νωρίς, πίστεψέ με! Εγώ ταλαιπωρήθηκα αφάνταστα μέχρι να το καταλάβω, αλλά ΝΑΙ, θα συμφωνήσω πως η αλήθεια βγαίνει πάντα στο τέλος και αυτή είναι ίσως ο μοναδικός σύμμαχος που θα έχουμε για πάντα στη ζωή!
    Σ' ευχαριστώ για το tag! Σύντομα θα ανεβάσω το σχετικό ποστ και θα σ' ενημερώσω. Καλή εβδομάδαααα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολυ για τις ευχεςς σου!!!! ναι ...ειναι καλύτερα πιστευωω που έχω μάθει κάποια πράγματα σε αυτη την ηλικία... γιατι προσεχω πιο πολυ οσο μεγαλωνω.. Φυσικα και περιμενω μηνυμα.. να σε γνωρίσω καλύτερα ...μεσα απο τις απαντήσεις σου !!!!! Καλή εβδομάδα!!! :D :D <3

      Διαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ για την πρό(σ)κληση! Με χαρά θα σου απαντήσω σύντομα! Πολυ ενδιαφέρουσες και οι δικές σου απαντήσεις, εύχομαι φέτος να τους καταφέρεις όλους σου τους στόχους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστωω πολυ μακαρι !!!!! Θα περιμένω με αγωνία να δω πως ήταν το δικό σου 2015 !!!! πολλα φιλακιαα!!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου! Σε υπερ-ευχαριστω που με σκέφτηκες! Το ότι με εβαλες στη λίστα σου με τιμά ιδιαιτέρως! Σε πρώτη ευκαιρία θα απαντήσω στις ερωτήσεις! Σου εύχομαι κάθε τι καλό για το 2016 και κυρίως να ερωτευτείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλα για τις Ευχές σου... !!!! Σ' ευχαριστώ πάρα πολυυ!!! αμα Ερωτευτώω θα το δημοσιεύσω χεχεχε!!! θα περιμένω να δω τις απαντησεις σου ... πολλα πολλα φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  8. Κορίτσι μου οι απαντήσεις σου ήταν υπέροχες! Ειδικά εκεί που είπες για τον έρωτα έλιωσα πραγματικά! Είσαι πολύ γλυκιά κοπέλα! Και μένα η κολλητή μου μένει πλέον μόνιμα στο Λονδίνο και σε καταλαβαίνω απόλυτα! Μου λείπει πάρα πολύ σε σημείο που πονάω όταν τη σκέφτομαι.. Αλλά τα έχει καταφέρει καλά και είμαι πολύ περήφανη για αυτήν! Τα γράφω και συγκινούμε... Τέλος πάντων.. είμαι και εγώ Twilight Fan και έχουν αναστενάξει τα DVD από τις τόσες φορές που τα έχω δει. Πολλά φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου.... χαρηκα παρα πολυ... με τοσο κοινά που έχουμε και απο οτι διαβάζω απο αυτα που μου γράφεις εισαι ευαίσθητη και εσυ εε??? ναιι το Τwilight πέρσι θυμηθηκα να το δω και να γινω fun ..χαχαχα.. αλλα ποτε δεν ειναι αργα ...!!! Πολλα φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή Ελένη μου! I have my eye on you!!!! Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Ελένη, καλό μήνα με υγεία και χαμόγελο!!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για το tag, θα το τιμήσω το συντομότερο! :)
    Εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλο και περισσότερους από τους στόχους σου με πρώτο και βασικότερο να ερωτευτείς.. Να ερωτευτείς τα πάντα στην ζωή που σε εμπνέουν και σε γεμίζουν ευγνωμοσύνη και ύστερα θα έρθει ο έρωτας που περιμένεις! ;)
    Σε φιλώ καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστωω Κατερινα μου!!! ανυπομονώ να δω τις απαντησεις σου!!!! Να ειμαστε ερωτευτεμένη με τα παντα στην ζωη... ετσι πρέπει!!!

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος1/2/16, 8:19 μ.μ.

    Ελένη μου σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ που με συμπεριέλαβες στη λίστα σου!!! Εντάξει οι απαντήσεις σου δείχνουν πόσο γλυκό κι ευαίσθητο κορίτσι είσαι!!! Να το κρατήσεις αυτό όσο δύσκολη και αν προκύψει η ζωή γιατί αυτό μας κάνει πραγματικούς ανθρώπους (ένα είδος δηλαδή που κατα τ΄αλλα πάει να εκλείψει)! Εύχομαι ένα ευτυχισμένο και δημιουργικό 2016 που ίσως να γνωρίσεις και το μεγάλο σου έρωτα!!! Και πάλι σ΄ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες και θα φροντίσω να το κάνω όσο πιο σύντομα μπορώ γιατί δυστυχώς αυτή την εποχή ο χρόνος μου είναι λίγο περιορισμένος. Πολλά πολλά φιλάκια κορίτσι μου γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασια μου, ξέρεις πόσο μ' άρεσει το blog σου... παντα το επισκέπτομαι και ας μην γράφω τοσο συνχά σχόλια, δεν θα έλειπες απο την λίστα μου !!!!! Σ΄ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια... οσο μπορω θα γινομαι ποιο γλυκια... γιατι οι ανθρωποι πλεον ειναι μονο νευρα, κουραση και νευραα.. και μιλανε ασχημα... σε μια εποχη που ξερουμε.. πως ολοι μας, αντιμετοπίζουμε τα ίδια προβλήματα. Το ευαίσθητη προσπάθω λίγο να το καταπολεμίσω, δεν κάνει τόσο πολύυυ!!!! θα περιμένω τις δικές σου απάντησεις...για να ΄σαι γνωρίσω και έγω καλύτεραα!!! Πολλά φιλάκιαα!!!!!

      Διαγραφή
  12. Σ' ευχαριστώ πολύ που έκανες το tag! Χάρηκα τις απαντήσεις σου και σου εύχομαι σύντομα να βρεις τον έρωτα της ζωής σου :) Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου, εγω ευχαριστώ που ημουν μεσα στα blog που επέλεξες... το χαρηκα παρα πολυυ, αν και 2 ερωτησεις μονο με δυσκολεψαν.. αλλα ηταν υπεροχαα... που απαντουσα , διαλεγα και τις φωτο!!!! βγηκε κατι ωραιοο και τωρα που το βλεπω σε ολαα τα blog ...αυτη η αλυσιδα μας φέρνει ποιο κόνταα!! Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Να ερωτευτείς δυνατά ❤ ❤
    και να πετύχεις όλους σου τους στόχους!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σου εύχομαι κι εγώ από καρδιάς να ερωτευτείς παθιασμένα, ένα παιδί που θα το αξίζει και θα σ'αγαπήσει κι εκείνος πολύ! Χωρίς στεναχώριες! :)
    Μου άρεσε πολύ η παλέτα σου (πάρα πολύ!) και το αθλητικό σου στυλ. Θα ήθελα πολύ κι εγώ να γυμνάζομαι και δυστυχώς δεν το κάνω και αρχίζει και φαίνεται στο σώμα μου!
    Καλή σου μέρα και χαίρομαι που σε βρήκα! Θα'ρχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο blog μου , Μαρία!!! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου να σαι καλαα!!! να έρχεσε οποτε θέλεις και όποτε μπορείς... πλέον θα τα λέμε με μνμ απο τα blog μας!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος18/2/16, 10:19 π.μ.

    Ελένη μου μόλις έκανα την ανάρτηση του tag με τις δικές μου απαντήσεις εδώ http://www.anastasiasbeautysecrets.eu/2016/02/tag-2015-was.html#more αν θέλεις πέρασε να τις διαβάσεις! Φιλάκια πολλά πολλά και σ΄ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή