6.2.16

Ο Κήπος της γιαγιας "Χειμώνας"


Αγαπημένοι μου φίλοι... 

 κάθε φόρα που πάω και βλέπω την γιαγιά μου ... 
κάνω βόλτες στον κήπο της για να βγάζω φωτογραφίες... 

θα σας δείξω πως είναι ο Χειμώνας ...... Στον κήπο της γιαγιας μου 


Αρχίζουμε απο τα ξύλα για το τζάκι.... 



Το σπίτι τις προ - γιαγιας μου.....


Νομίζω... έρχεται η Άνοιξη σιγα-σιγα...... 



 Τα καλοκαίρια, όταν είμασταν μικρά παιδιά... 
είχαμε μια κούνια ....εδω... 









Οι φωτογραφίες είναι απο το Instagram μου 













4 σχόλια:

  1. Καλέ τι προκομένο κορίτσι είσαι εσύ! Πόσα blog έχεις; Μπράβο σου. Πάω για μικρή εξερεύνηση στις αναρτήσεις σου! Καλημέρα. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλος ηρθες και στο blog μου!!! Αυτο ειναι το προσωπικο μου blog... ενα ειναι της μητερας μου ..ενα του αδεελφου μου.. και... παει λεγοντας.. χχαχα!!!! απο εδω θα τα λεμε!!! φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες φωτο! Έτσι μου κάνει νοσταλγική ατμόσφαιρα! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιι.... χαίρομαι που σου μετέδωσα το ίδιο συναίσθημα!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή