19.3.16

Leopard Nails Pink... απο Εμένα !!!!!

Γεια σας blogersssss!!!!
 Χθές είχα όρεξη και κέφι να φτιάξω τα νύχια μου... 
 βρισκόμαστε στην Άνοιξη... 
Εντάξει μπορεί να 'χούμε βροχούλες... αλλά είναι Άνοιξη..
 ξέρετε την αδυναμία μου στο ροζ, έτσι αποφάσισα να κάνω ένα ροζ
για το Σαββατοκύριακο....

Δεν σταμάτησα όμως μόνο στο χρώμα... 







Αφού με είχε πιάσει η δημιουργία... 
είπα να κάνω τα νύχια μου leopard 
για μόνη μου.. και για πρώτη φορά... πιστεύω οτι είναι καλό το αποτέλεσμα...
Εσείς τι λέτε?? Σας αρέσει?? 

και βγήκε και μιά καρδούλα τυχαία... μου πέσε λίγο παραπάνω μανό...

Πολλά φιλάκια!!!!! 







6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο! Εγώ δεν μπορώ με τίποτα να το πετύχω το συγκεκριμένο!!! 💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουτε εγω ηξερα... οτι μπορω να το πετυχω...χαχα... αλλα ειχα κεφια εκεινη την ημερα... αν και δεν βγηκε τοσο τελιοο ...καλο ομωςς!!! πολλα φιλακιαα κοριτσι!!!

      Διαγραφή
  2. Ελένη, δεν τολμώ καν να τα δοκιμάσω. Τσάμπα τα χρώματα που θα χαλάσω!!
    Τα δικά σου όμως βγήκαν μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή