27.3.16

New and Lovely .... βερνίκια νυχιών

Όσοι και Όσες παρακολουθείτε το blog μου
έχετε καταλάβει, πως κάτι έχω πάθει με τα νύχια μου...
και 
αφου τα βάφω και τα ξεβάφω συνέχεια... 
έκανα και  μια μικρή αγορά απο την Beauty Line Cosmentics
5 βερνίκια νυχιών
 μιας και είναι οικονομικά και πολύ καλά.





Τα χρώματα που διάλεξα άσπρο και ροζ
γιατί είναι διακριτικά 
και πολύ ωραία χρώματα για την Άνοιξη... 


  #BEAUTY LINE Νο 597 ΛΕΥΚΟ ΤΟΥ ΓΑΛΛΙΚΟΥ Νο2 FRENCH KISS 

    #BEAUTY LINE Νο 692 ΡΟΖ ΠΑΣΤΕΛ PALE GODDESS


και για σχέδια και άλλους πειραματισμούς
ασημένιο, χρυσό και διάφορα χρώματα... 

#BEAUTY LINE Νο 746 SPECIAL EFFECT GLITTER ΑΣΗΜΙ
#BEAUTY LINE Νο 743 SPECIAL EFFECT GLITTER ΧΡΥΣΟ-ΜΙΧ
#BEAUTY LINE Νο 682 SPECIAL EFFECT ΔΙΑΦΑΝΟ ΜΕ ΔΙΧΡΩΜΟ GLITTER



Στο βάψιμο νυχιών δεν έχω θέμα τα καταφέρνω 
τα πρώτα που δοκίμασα είναι το άσπρο και πέρασα από πάνω απο το άσπρο 
αυτό με όλα τα χρώματα... βγήκε ωραίο...

Αλλά γιατί δεν έβγαλα φώτο τα νύχια μου??
Γιατί , πήγα να βγάλω τα πετσάκια και κλπ.. και κατακρεουργήθηκα
και τώρα έχω βαμμένα νύχιαα ( πολύ ωραίαα...)
Αλλά γεμάτα πληγές... χμμμμ

Εμμμ ....άλλη φορά... 
καλύτερα να πηγαίνω σε κάποια που ξέρει
να τα περιποιείται τα νυχάκια μου
 σωστά, ωραία και καθαρά... 

Η παραγγελία για τα βερνίκια έγινε απο την σελίδα
και ήρθαν με αντικαταβολή στο σπίτι μου .....


ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!! 


2 σχόλια:

  1. Mε γεια σου κοπέλα μου!! Πολύ όμορφα χρώματα!! Σε εμένα δεν κρατάνε και πολύ τα βερνίκια της beauty line. ελπίζω να τα χαρείς!! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω κοριτσι μου....!!!! ευτυχως σε εμενα μια χαραα!!! φιλακια!!!

      Διαγραφή