23.8.17

Αντηλιακή προστασία από την Vichy #summer_2017



Μετά απο πολύ καιρό και με μεγάλη αλλαγή στο blog μου επέστρεψα...

και θα σας δείξω σιγά σιγά
τι δοκίμασα απο καλλυντικά φέτος το καλοκαίρι..

Πρώτα πρώτα το blog μου πλέον ονομάζετε Eleni blog stories 
ενώ λεγόταν histoires de roses
Έψαχνα πολύ καιρό να αλλάξω ονομασία γιατί με όσους μίλαγα
και ενδιαφερόντουσαν να μάθουν για το  blog μου
δυσκολευόντουσαν με την ονομασία και να το θυμηθούν ...
Έτσι αλλάξαμε και γίναμε Eleni blog stories ....


Tώρα θα σας μιλήσω για την φετινή μου αντηλιακή προστασία
απο την Vichy ..




Διάλεξα την αντηλιακή σώματος με psf 50 γιατί έχω πολύ ευαίσθητο δέρμα
και κοκκινίζω πολύ εύκολα...
πάντα βάζω το αντηλιακό απ το σπίτι , γιατί ώσπου να φτάσω στην θάλασσα
να έχει απορροφηθεί απο το δέρμα μου ..
το κάλο με αυτό το αντηλιακό ήταν οτι δεν έφευγε και μετά το κολύμπι
το ένιωθες πάνω στο δέρμα σου...
και ήταν και ή πρώτη φόρα που χρησιμοποίησα γαλάκτωμα .



Η αντηλιακή προσώπου με BB  πάλι απο την ίδια εταιρεία
δεν με άφησε και τόσο ικανοποιημένη ,
Ενώ σαν χρώμα και σαν ύφη ήταν εντάξει ..
μετά το μπάνιο έφευγε και είχα θέμα γιατί έβγαινε το χρώμα και στην πετσέτα..
 όμως στο πρωινό μακιγιάζ που την έβαζα και μετά από πάνω από την αντηλιακή έβαζα λίγο πούδρα και ήταν μια χάρα ...
την ένιωθα σαν make - up στο πρόσωπο μου και όχι σαν bb cream . 




Αυτά για σήμερα.. θα τα ξανά πούμε πολύ σύντομα .




4 σχόλια:

  1. Πολύ καλό review! Κι εγώ έχω τεράστιο θέμα με το αντηλιακό! Σε χρόνο μηδέν γίνομαι αστακός! :( Θα το δοκιμάσω κι εγώ! <3
    https://greekgirlslife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναιι και περιμενω και την δικη σου αποψηη!!!! εχω δοκιμασει και την απλη της χωρις BB cream...γιατι εχει χρωμα.... τωρα που ειμαι ακομα μαρισμενη... ειναι τελια... για καθημερινη χρηση ...η απλη της στο προσωπο βολευει και για χειμωνα... θα κανω review συντομαα!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλη είναι! Την έχω δοκιμάσει.

    Καλημέρα σου, φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω πρωτη φορα δοκιμασα τα αντιλιακα της vichy και εμεινα καταενθουσιασμενη.... πολλα φιλάκιαα!!!!

      Διαγραφή