29.8.17

After sun lotion ΝΥΧΕ review #summer_2017

Συνεχίζω την παρουσίαση #summer_2017 

και σήμερα έχουμε την after sun lotion 
απο την εταιρεία  NYXE 




Η αναζωογονητική λοσιόν για μετά τον Ήλιο της nuxe
είναι και για πρόσωπο και για σώμα.

εγώ την χρησιμοποίησα όλο το καλοκαίρι μόνο για το σώμα...
παρατείνει το μαύρισμα, 
συμβάλλει στην ανανέωση της επιδερμίδας και καταπραΰνει από τον ήλιο 

Έχει μεταξένια υφή και απορροφάτε πολύ εύκολα από το δέρμα..

Με υάκινθο, ηλίανθο και σπόρους χαρουπιού . 


για το δικό μου ευαίσθητο δέρμα... 
βρήκα την λύση για να μη φαίνεται το κοκκίνισμα μου
και έτσι το κοκκίνισμα από το ήλιο γίνετε γρήγορα μαύρισμα..


είναι 200 ml και παρόλο την συχνή χρήση της...
δηλαδή κάθε απόγευμα μετά από την ηλιοθεραπεία
 και 
ενώ είμαστε στο τέλος του καλοκαιριού
δεν μου έχει τελειώσει...
και πολλές φορές έβαζα ξανά μετά από μια ώρα.... 

το μόνο που ενόχλησε εμένα είναι λίγο η μυρωδιά του χαρουπιού .. είναι έντονη σε αυτή την κρέμα... άλλα δεν έδωσα και τόση σημασία 
γιατί είναι η καλύτερη  after sun lotion που έχω δοκιμάσει ...


Βαθμολογία   10/10 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου