8.9.17

Όμορφες Στιγμές #Summer_2017


Σεπτέμβρης λοιπόν 
και 
βρήκα την ευκαιρία για post 
φυσικά για το Καλοκαίρι του 2017 



Θα σας πω με λίγες φωτογραφίες και μερικά λογάκια
πως ήταν το καλοκαίρι μου
(νιώθω σαν να πηγαίνω Δημοτικό και πρέπει να γράψω στην δασκάλα μου 
"Πώς πέρασα το καλοκαίρι μου" ) 



 όπως κάθε καλοκαίρι έτσι και αυτό είχε και τα θετικά του και τα αρνητικά του 



Βασικά είχε πολλούς καφέδες... 
πρωινός καφές για να αντέξεις στην δουλεία
και για να ξυπνήσεις χεχεχε 










Απογευματινός καφές
στην παραλία, χαλάρωση, μπάνιο
και βιβλίο ή μουσική για να περνάει η ώρα ευχάριστα








Καφές απο αγαπημένους ανθρώπους.... 
😘



 




Ντάξει η αλήθεια είναι πολύς καφές ...έτσι

Αλλά  είχε και λεμονάδες χειροποίητες 
το βραδάκι








α ναι ... είχε και μπίρες ...

τα βράδια ....








μπάνια ...... 
στις όμορφες θάλασσες

=> Ερμιονίδα  









Θάλασσα , ήλιος , άμμος.... 







Όταν είχε αέρα... δέναμε την βάρκα να μην φύγει .... χεχε ...









προσπαθώντας να φωτογραφίσουμε την πανσέληνο του καλοκαιριού 










Πολύ όμορφο να περπατάς σε κήπο 
σε ηρεμεί .. 























και τα κατακόκκινα τριαντάφυλλα του κήπου μας... 






Σας φιλώ γλυκά.... 






2 σχόλια:

  1. Πολυ καφεδες! Κ εγω μια απ τα ιδια! Πολύ όμορφες εικόνες! Να περνάς πάντα υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυυ καφές... για να αντέξουμε!!! Σ' ευχαριστώ κορίτσι μου!!!

      Διαγραφή