30.4.12

Madagascar Experience #4

Το πρώτο πρωινό μου στην Mahajanga , όπως την λένε η ντόπιοι εδώ, για τους τουρίστες Majunga. Ξύπνησα και βγήκα στο παλκόνι μου και όλοι οι περαστικοί με κοιτούσαν και μου έλεγαν "bonjour mademoiselle"... Μπήκα στο δωμάτιο μου, ήθελα να κάνω ένα κρύο μπανάκι
  για να κατεύω κάτω και να κάνω βόλτες γύρο-γύρο στην Mahajanga, έτσι 9:30 ήμουν στην τραπεζαρία για το γαλλικό πρωίνο μου, γκρεναντέλ με ψωμάκια ζεστά, βούτηρο και μαρμελάδα μάνγκο. Μ' άρεσε τόσο πολύ ο χύμος γκρενατέλ, που όπως λέω " πρέπει να ήπια όλο το γκρενατέλ της Μαδαγασκάρης" τόσο πολύ μ' άρεσε. Αφού τελείωσα με το πρωινό μου στο ξενοδοχείο, σηναντήθηκα με τον πατέρα μου, για να μου δίξει λίγο την περιοχή που θα κυκλοφορώ για τις επόμενες μέρες. Ο Πατέρας μου, είχε σηκωθεί απο τις 6:00 για δουλειά και έκανε ένα διάλειμμα για να με δεί, ύστερα θα συνέχιζε εώς τις 6:00 το απόγευμα.

Με πήγε στην κεντρική αγορά, στο "παζάρι" , είδα ότι φτιάχνουν στην Μαδαγασκάρη και τα πουλάνε και βέβαια αγόρασα την πρώτη μου ψάθινη τσάντα.

 εδω βλέπετε μερικές φωτογραφίες απο το παζάρι της Mahajanga.
 Όλα είναι χειροποιήτα.

 Εδώ είναι το αγαπημένο μου σημείο, τσάντες.
 Τα μπαχαρικά της μαδαγασκάρης.
 Τα αυτοκινητάκια αυτά, τα έχουν φτιάξει απο κουτάκια μπύρας, πορτοκαλάδας κλπ.

 Τα ζωάκια απο ράφια, τα λάτρεψα...

 'Ηθελα να αγοράσω και την κιθάρα, αλλά δεν πρόλαβα.
Όλοι έτρεχαν να μ' εξυπηρετήσουν, δεν προλάβαινα ν' αγγίξω κάτι, μου το έδειχναν  σε όλα τα χρώματα.  Ήταν στιγμές που ντρεπόμουν, γιατί μου τα έφερνα όλα στα πόδια χωρίς να το ζητήσω.

Η βόλτα στο παζάρι τέλιωσε, ήθελα επειγόντως ένα παγωτάκι, λίγο η ζέστη, λίγο η κούραση... πήγαμε και κάτσαμε σε μία καφετέρια. Τα παγωτά που είχε ήταν βανίλια Μαδαγασκάρης, σοκολάτα Μαδαγασκάρης και καρύδα Μαδαγασκάρης. Τελικά δοκίμασα βανίλια Μαδαγασκάρης, μια μπάλα ήταν αρκετή για να χορτάσω και η γεύση της όνειρο, ωραιότερο παγωτό δεν έχω φάει. Τα χέρια μου μύριζαν όλη μέρα βανίλια, όσες φορές και να τα έπλινα η μυρωδία δεν έφευγε.

Γυρίζοντας ξανά στο ξενοδοχείο, περάσαμε και πήραμε φρούτα μάνγκο, ανανά , παπάγια και μπανάνες γιατί τα εστιατόρια σήμερα είχαν κλειστά και θ' άνοιγαν μόνο το βράδυ. Έτσι γύρισα πίσω στο ξενοδοχείο, άνοιξα την τηλεόραση στο μουσικό τους κανάλι και έπεσα να ξαπλώσω..... φυσικά και κοιμήθηκα για 3-4 ωρίτσες, διακοπές εχώ έρθει.

Βράδυ, ετοιμάζομαι να βγώ για φαγητό, πήγαμε στο απέναντι ξενοδοχείο baobab, για να πάρουμε έναν φίλο έλληνα του μπαμπά να φάμε όλοι μαζί. Έτσι όπως περίμενα έξω απο το ξενοδοχείο, ήμουν μόνη, ο πατέρας μου είχε πάει να φωνάξει τον φίλο του. Άκουγα κάποιους να μιλούν γαλλικά και οι εκφράσεις τους να παραπέμπουν σε "κοπλιμέντα", γυρίζω το κεφάλι μου προς τα επάνω και είχαν βγεί 5-6 άντρες στο μπαλκόνι του ξενοδοχείου, με κοιτούσαν και έστελναν φιλάκια. Χαμογέλασα, τετοιό φλέρτ δέν είχα ποτέ μου...
Η βραδια συνεχίστηκε σε κινέζικο εστιατόριο...




.........................ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.................................

Υ.Γ: Ευχαριστώ όλους πάρα πολύ που διαβάζουν "Madagascar Experience" και έχουν μεγάλη αγωνία για την συνέχεια....φιλάκια...!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου