12.5.12

Madagascar Experience #8

Φτάσαμε στο Σαββατοκύριακο... που το περιμέναμε πως και πως, γιατί ο Πατέρας μου δεν δουλεύει και έτσι θα έχει χρόνο να ασχοληθεί με εμένα κα να με πάει βόλτες όπου θέλω.

Η πρώτη ξενάγηση στο λιμάνι της Mahajunga, ένα απο τα μεγαλύτερα λιμάνια της Μαδαγασκάρης και απο θέμα ναυτιλίας και απο θέμα εμπορευμάτων. Ήρθα σήμερα εδώ , για να δώ και να μάθω, τι κάνει ο πατέρας μου τόσα χρόνια. Οι ιστορίες που έχω ακούσει για τις θάλασσες της Μαδαγασκάρης είναι πολλές , για τους κυκλόνες που περνούν κατα καιρούς, για το πως ψαρεύουν γαρίδα και πως την ετοιμάζουν για να την πάνε στην εταιρία. Με ξεναγό τον πατέρα μου, να μας δείχνει τα γαριδάδικα της εταιρίας, την ετοιμασία που κάνουν, το αρμάτωμα και να βλέπω τι χρειάζονται για να κανούν τόσο μεγάλα ταξίδια. Αλλά και σε όλο το λιμάνι τα εμπορεύματα τους, που τα ετοίμαζαν για εξαγωγή σε άλλες χώρες. Όσπου να τα δούμε όλα αυτά και να τραβήξω φωτογραφίες... απο γάλα που ήμουν έγινα αστακός. Δηλαδή  κοκκίνησα, άντε να παίρνω λίγο χρώμα σκέφτηκα, να γυρίσω μαύρη στην Ελλάδα.


Ο ουράνος, η Θάλασσα......η Θάλασσα είναι κόκκινη γιατί η Μαδαγασκάρη έχει πολλά ποτάμια και με τις παλίρροιες ανακατεύονται τα νερά.
Εδώ, οι εργάτες ετοιμάζουν την εξαγωγή κρεμμυδιών.
Τα γαριδάδικα.


Το εμπόρευμα είναι έτοιμο.
Ο στόλος...

Τα γραφεία στο λιμάνι.



Γαριδάδικα..

Οι ντόπιες ψαρόβαρκες....πιρόγιες.




Εδώ όπως βλέπετε τα νερά έχουν φύγει. Έχουν πολλές παλίρροιες.


Αυτό το σπίτι στο τελός του λιμανιού, πολύ μ' άρεσε.


...............................ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου