12.6.12

Madagascar Experience #16

Σήμερα ήταν μια συνηθισμένη μέρα σαν όλες τις άλλες.

 Άλλα το βράδυ είναι αλλιώτικο απο τ' άλλα, δεν έχει βόλτα στην παραλία, δεν έχει χορό και τραγούδια. Σήμερα θα πάμε να φάμε στο καλύτερο εστιατόριο της Μανζούκας. Έτσι ντύθηκα ωραία και  άφησα τα μαλλιά μου να στεγνώσουν μόνα τους για να μου γίνουν σγουρά και τους έβαλα μία άσπρη ορχιδέα. Με τόσο τροπική διάθεση, θέλεις να 'χεις και το κατάληλλο ρούχο. Λίγο πριν κατέβω κάτω που με περίμενε ο οδηγός, είπα να βγάλω λίγες φωτογραφίες στο όμορφο καθρέφτη που έχω στο δωμάτιο μου.
Αφού τέλειωσα την φωτογράφιση, κατεβήκαμε και ξεκινήσαμε για το εστιατόριο. Μόλις φτάσαμε, ο Πατέρας μου μας πήγε σ' έναν φίλο του που έχει ένα μεγάλο ξενοδοχείο, είναι Γάλλος αλλά επειδή κάνει πολλά χρόνια παρέα με ΄Ελληνες, ήξερε ελληνικά. Μιλήσαμε, μας κέρασε κοκκα κολλα (τι άλλο βέβαια?) και..... Ξαφνικά......Έγινε διακοπή ρεύματος.
Τρόμαξα, λέω αυτό ήταν πάει θα με κλέψουν και να ρθεί να με αρπάξει κανείς , έτσι οπώς είναι όλοι μαυροι που θα τον δώ.... και βγάζω αμέσως το κινητό. Ευτυχώς που στο ξενοδοχείο είχαν γεννήτρια και δεν άργησε να 'ρθει το φως.

Όμως στο εστιατόριο δεν είχε φως, έτσι φάγαμε ρομαντικά με κεράκια, ήταν τόσο ωραία τροπίκη διακόσμηση , χαμηλός φωτισμός....
 οι φωτοφραφίες είναι με φλας... γι' αυτο τόσο φωτεινές

 Εδώ βλέπετε τον φωτισμό με κεριά ...για να μπαίνετε στο κλίμα.




 Βλέπετε την διακόσμηση.


 Το πρώτο πιάτο, καβουρόψιχα με τριμμένη ντόματα και τυρί λιωμένο απο πάνω.

 Δεύτερο πιάτο, γαρίδες γλυκόξινες με ρύζι.
 Γλυκόξινο αγριογούρουνο.
Τελιώσαμε.....

Όλα είναι βγαλμένα απο ταινία. Νομίζω οτι ονειρεύομαι και θα ξύπνησω...και θα είμαι Ελλάδα ξάνα.


.....................................ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...........................................................


2 σχόλια: